Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Dilek Büyükahıska *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson

Dersin İçeriği

Okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerilerinin özellikle ergen ve yetişkin sınıfında bir ders planı içinde nasıl bütünleştirileceği, ders hedeflerinde varsa, dil bilgisi, kelime ve telaffuz gibi dil unsurlarının bu beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceği konular üzerinde durulur.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğretmen adaylarının iletiş imsel dil becerilerini bir ders planı dahilinde ve tümleşik olarak öğretmelerini sağlayacak yöntem ve tekniklerini kazanmalarını sağlamaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Dersin amacının ve içeriğinin tanıtımı
2 Ders planı hazırlama
3 İletişimsel dil becerilerinin tümleşik olarak öğretimine yönelik yöntem ve tekniklerin tanıtılması
4 Dilbilgisinin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi
5 Kelime öğretiminin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi
6 Telaffuz öğretiminin beceri temelli ders planına nasıl entegre edileceğinin değerlendirilmesi
7 Okuma Öğretimi
8 Yazma Öğretimi
9 vize
10 Dinleme Öğretimi
11 Konuşma Öğretimi
12 Tümleşik dil öğretimi sunumu-1
13 Tümleşik dil öğretimi sunumu-3Tümleşik dil öğretimi sunumu-2
14 Tümleşik dil öğretimi sunumu-
15 Tümleşik dil öğretimi sunumu-