Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Mehmet Taşpınar, Kuramdan Uygulamaya Öğretim İlke ve Yöntemleri, 2023 <br / Berberoğlu Giray, ―Sınıf içi Ölçme ve Değerlendirme Etkinlikleri‖Morpa Kültür Yayınları Ankara. <br />Bilen, Mürüvvet. Plandan Uygulamaya Öğretim Ankara 1995<br />Çelik Yaşar. " İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Planları hazırlamadaki Sorunlarının Belirlenmesi " Yayınlanmamış Y.L Tezi Ankara 1988 <br /> Demirel, Özcan. ―Eğitimde Program Geliştirme‖Pegem Yayınları Ankara<br /> Demirel, Özcan. "Genel Öğretim Yöntemleri" Ġtem Yayınları Ankara 1993<br />7. Erginer, Ergin. ―Öğretimi Planlama Değerlendirme ve Uygulama‖ <br />Ertürk, Selahattin. ― Eğitimde Program Geliştirme‖H.Ü. Ankara. <br />Gözütok F. Dilek.‖Öğretim ilke ve Yöntemleri‖ Ekinoks Yayıncılık. Ankara. <br /> Hesapçıoğlu ,Muhsin. ―Öğretim İlke ve Yöntemleri, Eğitim Programları ve Öğretim‖ Nobel Yayıncılık, ANKARA: 2008. <br />Küçükahmet Leyla. "Genel Öğretim İlke ve Yöntemleri" <br />Süleyman Çelenk. Öğretim İlke ve Yöntemleri. PEGEM A Yayıncılık.Ankara:2016.
Dersin İçeriği
Öğretmen adaylarının mesleki bilgi, beceri ve yeterliklerin temelini oluşturan; öğretim ilke- yöntem ve tekniklerini, eğitimdeki çağdaş yaklaşımları, program geliştirme ve plan yapma becerilerini geliştirerek, meslek hayatları boyunca ihtiyaç duyacakları yeterlikler
Dersin Amacı
Öğretmen adaylarının mesleki bilgi, beceri ve yeterliklerin temelini oluşturan; öğretim ilke- yöntem ve tekniklerini, eğitimdeki çağdaş yaklaşımları, program geliştirme ve plan yapma becerilerini geliştirerek, meslek hayatları boyunca ihtiyaç duyacakları yeterlikleri kazandırmaktır.