| 1 |
Davranışçı yaklaşım Uygulamalı davranış analizi |
|
|
|
| 2 |
Eğitimde uygulamalı davranış analizi Uygulamalı davranış analizi ilkeleri Davranışların tanımlanmasının önemi Davranışsal amaç yazma |
|
|
|
| 3 |
Hedef davranışların belirlenmesi ve tanımlanması |
|
|
|
| 4 |
Hedef davranışları ölçme Anekdot ve ABC kaydı Kalıcı ürün kaydı Olay kaydı ve kontrollü olay kaydı Kontrol listeleri Süre kaydı ve bekleme süresi kaydı Bu kayıt türlerinde gözlemciler arası güvenirlik |
|
|
|
| 5 |
Zaman aralığı kaydı Anlık zaman örneklemi ile kayıt Bu kayıt türlerinde gözlemciler arası güvenirlik |
|
|
|
| 6 |
Kayıt edilen davranışlara ilişkin verilerin grafiklere işlenmesi Grafiklerin yorumlanması |
|
|
|
| 7 |
Kayıt edilen davranışlara ilişkin verilerin grafiklere işlenmesi Grafiklerin yorumlanması |
|
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 9 |
Uygun davranışları artırma |
|
|
|
| 10 |
Sembol pekiştirme |
|
|
|
| 11 |
Uygun olmayan davranışların azaltılması Davranışların azaltılmasında etik problemler |
|
|
|
| 12 |
Uygun olmayan davranışların azaltılması |
|
|
|
| 13 |
Uygulamalı davranış analizi temelli yapılan araştırma derlemelerinin sunumu. |
|
|
|
| 14 |
Uygulamalı davranış analizi temelli yapılan araştırma derlemelerinin sunumu. |
|
|
|
| 15 |
Uygulamalı davranış analizi temelli yapılan araştırma derlemelerinin sunumu. |
|
|
|