| 1 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
| 2 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
| 3 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
| 4 |
İlkokuma ve yazma öğretiminin amacı, önemi, İlkokul Birinci Sınıf Öğrencisi ve Okula Hazırbulunuşluğu
|
|
|
|
| 5 |
İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemleri
|
|
|
|
| 6 |
Türkçe'nin öğretim üstünlükleri |
|
|
|
| 7 |
İlk okuma ve yazma öğretiminde harflerin ve rakamların yazılışları ve uygulamalar |
|
|
|
| 8 |
İlk okuma ve yazma öğretiminin planlanması ve uygulaması nasıl yapılır? Uygulama örnekleri |
|
|
|
| 9 |
Vize sınavı haftası |
|
|
|
| 10 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
| 11 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
| 12 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
| 13 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
| 14 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
| 15 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|