1 |
Tanışma |
Kendini tanıtabilme ve bir kişiyi tanıyabilmek için gerekli olan soruları sorabilme |
|
|
2 |
Özne/nesne soruları ile aitlik sorularını ayırt edebilme |
Kişiler hakkında konuşulanları anlayabilme, günlük dil içinde birlikte kullanılan kelimeleri ayırt edebilme, sosyal ifadeleri kullanma, form doldurabilme |
|
|
3 |
Durum bildiren fiiller |
Kişilerin benzerlikleri ve farklılıkları hakkında konuşabilme, güzel bir günde yalnızken veya insanlarla birlikteyken yapılabilecek şeyleri ifade eden kelime gruplarını kullanabilme |
|
|
4 |
Passiv Präsens |
Anket tarzında bir metni anlayabilme ve metin hakkında konuşabilme, ilk defa karşılaşılan insanlarla diyalog kurabilme, elektronik posta yazabilme, zıtlık belirten bağlaçları kullanabilme |
|
|
5 |
Öyküleme yapabilmek için gerekli olan cümle kalıpları |
Öyküleme yapabilmek için gerekli olan zamansal kalıpları kullanabilme, yazılı kısa bir öyküyü anlayabilme ve hakkında konuşabilme |
|
|
6 |
Durum bildiren zarflar |
Durum bildiren zarfları anlama ve kullanma, tarihleri anlayabilme ve kullanabilme, resimleri kullanarak kısa bir öykü yazabilme |
|
|
7 |
Tarihler |
Neyin hangi tarihte olduğunu söyleyebilme |
|
|
8 |
Sayılabilen/sayılamayan isimlerle birlikte miktar/adet bildiren ifadeler |
Sayılabilen/sayılamayan isimlerle birlikte miktar/adet bildiren ifadeleri anlayabilme, |
|
|
9 |
Arasınav |
|
|
|
10 |
Belirli/belirsiz tanımlıklar |
belirli/belirsiz tanımlıkları ayırt edebilme, bazı popüler yiyeceklerin nasıl ortaya çıktığını anlatan bir metni anlayabilme |
|
|
11 |
Gelecek zaman bildiren cümle kalıpları |
Belirli eylem kalıplarını kullanarak geleceğe dair beklenti ve planlardan bahsedebilme, |
|
|
12 |
Öbek Fiiler |
Phrasal Verbs: Literal and Ideomatic |
|
|
13 |
Geçmişte başlamış ve hala devam etmekte olan durumları ifade eden cümle kalıpları |
Perfekt |
|
|
14 |
Zaman bildiren ifadelerden doğru cümle kalıbının anlaşılması |
Bir aile öyküsünü anlama ve hakkında konuşabilme, karşılıklı konuşmada muhatabından onay beklediğini gösteren soru biçimini kullanabilme, kısa bir biyografi yazabilme |
|
|
15 |
Konu tekrarı ve dönemin genel değerlendirmesi |
|
|
|