Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi M. Maher Jesry Öğr. Gör. Salih Kılıç Öğr. Gör. Dr. Seçkin Can Damla Nur Kinsiz Dr. Öğr. Üyesi Betül Özcan Dost Öğr. Gör. Dr. Esin Özdemir Öğr. Gör. Derya Gitmiş Öğr. Gör. Mustafa Coşkun Öğr. Gör. Merve Yüksel Öğr. Gör. Dalga Özal Öğr. Gör. Dr. İlker Cender Öğr. Gör. Mustafa Bozdoğan Öğr. Gör. İbrahim Tekin Dıraman Öğr. Gör. İlknur Namlı Öğr. Gör. Doğan Baydal Öğr. Gör. Flor Khodabakhshı Öğr. Gör. Esen Şahin Öğr. Gör. Tuba Odabaş Dr. Öğr. Üyesi Esen Genç Öğr. Gör. Feyhan Patan Öğr. Gör. Özge Genç Öğr. Gör. Ahmet Demirci Öğr. Gör. Dr. Aydan Ermiş Öğr. Gör. Bahar İnal Öğr. Gör. Nilgün Giritli Öğr. Gör. Nesli Adıgüzel Öğr. Gör. Dr. Abdulatıf Hajjısmael Ahmed Dr. Öğr. Üyesi Burcu Altıparmak *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Headway Intermediate Student's Book, Çevrimiçi çalışma platfomları

Dersin İçeriği

Sınıf içerisinde görsel ve işitsel materyaller ve etkinlikler kullanılarak dört dil becerisinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar.

Dersin Amacı

Akademik ve gündelik hayatta hedef dilde yazılı ve sözlü iletişim kurabilme becerisini öğrencilere kazandırma.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler Bilgi soruları: İnsanları, yerleri ve nesneleri tarif etme
2 Sıfatlar&isimler; etken&edilgen sıfatlar Metne göz atma ve metni tarama; belirli bir bilgiyi bulabilme
3 Dinlediğini anlama Konuşma dilinde vurgu ekleme; doğru ses tonunu çıkarma
4 Fiil zamanları ve yardımcı fiiller; soru&olumsuz biçimleri, kısa cevaplar Kelime türleri; kelime oluşturma, birlikte kullanılan kelimeler; metin tarama
5 Dinlediğini anlama; dil ailelerini tanıma Nazik ses tonu; günlük durumları ifade eden kelime ve ifadeler; gayri resmi e-postalar
6 Durum ve eylem bildiren fiiller ve bunları çekimleri Boş zaman aktivtelerini ifade eden kelime grubu oluşturma (go, do, play); göndermeleri anlama; metin tarama
7 Boş vakit aktiviteleri hakkında yapılan bir konuşmayı anlama Meslekler hakkında tartışma; karşılıklı konuşma yapma; kısa konuşmalar; resmi mektup veya e-posta ile iş başvurusu
8 Öyküleyici zaman yapıları: etken&edilgen çatılar Yazım ve telaffuz çalışmaları: eş sesli sözcükler;
9 Ara sınav
10 Arasınavın değerlendirilmesi Okuduğunu anlama: bir öyküdeki karakterler hakkında fikir edinme
11 Öyküler hakkında yapılan bir konuşmayı anlama; masallar hakkında konuşma Bir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme
12 Kiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk Yalın ve mecaz anlamlarıyla deyimsel ifadeler; Metin ön-izleme: genel ve detaylı özetleme
13 Dinlediğini anlama: Alıntılar Hayatı düzenleyen kurallar ve bunlar hakkında görüş beyan etme; bir şeyin nasıl yapılacağını anlatırken kullanılan sıralama sözcükleri
14 Present perfect simple tense & present perfect progressive tense: karşılaştırma Zarflar; zarfların oluşturulması; metin okuma: doğru-yanlış önermeleri ayırt etme
15 Dinledğini anlama: bir kutup kaşifiyle yapılan radyo mülakatı Sayısal ifadeler kullanarak ekstrem bir şey yapan birisi hakkında konuşma; yazmada betimleyici sıfatları kullanma