1 |
Temel Kavramlar (Kalite nedir?, Müşteri, müşteri memnuniyeti, Kalitenin öncüleri, imalat kalitesinin boyutları, hizmet kalitesinin boyutları, kalitenin bileşenleri, kaliteyi etkileyen faktörler) |
|
|
|
2 |
Kalitenin Ekonomisi |
|
|
|
3 |
Toplam Kalite Yönetimi |
|
|
|
4 |
Sürekli İyileştirme (Kaizen), aşamaları, araçları ( 5S, 5N1K, 5N, 3MU,...) |
|
|
|
5 |
Kalitenin Araçları (Beyin Fırtınası, Akış diyagramı) |
|
|
|
6 |
Kalitenin Araçları (Çetele Diyagramı, Pareto Diyagramı) |
|
|
|
7 |
Kalitenin Araçları (Sebep-sonuç diyagramı, histogram) |
|
|
|
8 |
Kalitenin Araçları (Dağılım Diyagramı, kontrol grafikleri) |
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Yönetim Araçları (Afinite/Yakınlık Diyagramı, İlişkiler Diyagramı, Ağaç Diyagramı, Matris diyagramı) |
|
|
|
11 |
Yönetim Araçları (Öncelik matrisi, matris veri analizi, proses karar diyagramı, ok diyagramı) |
|
|
|
12 |
ISO 9001:2008 Kalite yönetim sistemi ve diğer yönetim sistemleri |
|
|
|
13 |
Öğrenci projelerinin sunumu |
|
|
|
14 |
Öğrenci projelerinin sunumu |
|
|
|