Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Mehmet Erdem *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Hizmetlerin rolü ve niteliği. Hizmet stratejisi. Veri Zarflama Analizi. Hizmetler için talep tahmini. Hedef Programlama. Hizmet envanterini yönetme. Arz ve talebi yönetme. Kapasite ve talep planlaması. Araç rotalama. Projeleri yönetme.

Dersin İçeriği

Ulusal ve uluslararası ekonomilerde hizmet sektörünün payı gün geçtikçe artmaktadır. Programda seçmeli olarak sunulan bu ders de, öğrencilere imalatçı firmaların hizmet yönü de dahil olmak üzere, hizmet sistemlerinin tasarımı, denetimi, planlaması ve değerlendirilmesi konusunda yardımcı olması amaçlanmıştır

Dersin Amacı

• J. A. Fitzsimmons, M.J. Fitzsimmons, Bordoloi S.K., Service Management Operations, Strategy, Information Technology. McGraw-Hill, 8th Edition , 2014. Yardımcı kaynaklar: • C. Haksever, B. Render, R. S. Russell, R. G. Murdick. Service Management and Operations. Prentice Hall, 2nd Edition, 2000. • Winston, W.L.,Operations Research: Applications and Algorithms, Duxbury Press, 3rd Edition,1994

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Hafta
2 Hafta
3 Hafta
4 Hafta
5 Hafta
6 Hafta
7 Hafta
8 Hafta
9 Hafta
10 Hafta
11 Hafta
12 Hafta
13 Hafta
14 Hafta