1 |
Fazla sayıda/miktarda (değil); yeteri kadar (değil)İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
sayıların kastettiklerini anlama; okuduğunu kavramaİngiliz dilinin genel yapısı hakkında bilgiler |
|
|
2 |
tanımları anlamak ve eşyayı tanımlarla eşleştirmek için dinleme; dinlediğini kavramaOlumlu/olumsuz cümlelere katılma; |
alışveriş oyunu oynamatatil aktiviteleri; metin ön-izleme&tarama |
|
|
3 |
tanımlayan bağ cümlecikleri: özne hali;Dinlediğini anlama |
kişilik yapısı ile görünüşü soran sorular;Tatil aktiviteleri ve planları hakkında konuşulanları anlama ve bunlar hakkında konuşma |
|
|
4 |
kişilik yapısını tarif eden sıfatlar;Fikir beyan etmek için gerekli yapı ve kelimeler; etken edilgen sıfatlar |
paragrafa göz gezdirme;
en yakışan sözcüklerin seçilmesi;Okuduğunu anlama ve fikir beyan etme |
|
|
5 |
kastedilenleri anlamak için dinleme;
dinlediğini kavrama:Dinlediğini anlama |
kişilere yönelik tercihlerin tarif edilmesi;Bir konuşmada detayları anlama; filmler hakkında konuşma |
|
|
6 |
"-idi" li geçmiş ve "-iyordu" fiil takılarının "-dığında" ve "-iyordu iken" bağlaçlarıyla birbirine bağlanmasıPresent Perfect Simple- Past Simple karşılaştırması |
sakatlanma anlatan sözcükler;Ekstrem aktiviteler; metin tarama |
|
|
7 |
vakit sıralamasının anlaşılması;Dinlediğini anlama |
paragrafa göz gezdirme;Dinlediğini anlama: ekstrem aktiviteler; bu konudaki tecrübelerinden bahsedebilme |
|
|
8 |
ayrıntıları anlamak için dinleme; Sıfatların en üstünlük dereceleri |
geçmiş olayların anlatılması: deneyimler ile ayrıntılar;Dünya coğrafyasından yer örnekleri; Mekanların bu yerlerle eşleştirilmesi |
|
|
9 |
Sıfatların en üstünlük dereceleriyle birlikte kullanılan cümle kalıplarıBonus; video alıştırmaları |
Okuduğunu anlamaSıfatların en üstünlük derecelerini kullanarak aile hakkında konuşma |
|
|
10 |
Coğrafya hakkında kısa sınav dinleme"eskiden -erdi" ve "-idi" li geçmiş cümle kalıpları; |
alışkanlıklar ile geçmişteki eylemlerin fiilleri;Coğrafya hakkında yapılan bir kısa sınav dinleme; bu konuda kısa sınav yapma |
|
|
11 |
okuduğunu kavrama: bir metnin taranması ve anahtar sözcüklerin bulunması;when, before, after kullanarak cümlelerin bağlanması |
dinlediğini kavrama: boş vakit etkinlikleri;Festival, özel günleri ifade eden kelimeleri kullanabilme ve bunlar hakkında konuşabilme |
|
|
12 |
geçmişteki alışkanlıklar ile yinelenen etkinliklere yönelik konuşma;Okuduğunu anlama |
"eğer" cümleleri: 0 ve 1 biçimleriOkuduğunu anlama: festivaller; bunlar hakkında konuşabilme |
|
|
13 |
okuduğunu kavrama: metnin neye yönelik olduğunun anlaşılması ve taranması;plastik ve yeniden kullanılabilir eşya sözcükleri;Dinlediğini anlama: yeni yıl kutlamaları |
Favori aylar ve mevsimler hakkında konuşabilme |
|
|
14 |
dinlediğini kavrama: sözü edilenlerin anlaşılması ve ayrıntıların bulunması;should & have to |
"ne kadar yeşilcisiniz?" yoklamasının yanıtlanması ve konu başlığı hakkında konuşma;Sağlık konusunda tavsiyelerin anlama ve tavsiyede bulunma; bu konuda metin okuma |
|
|
15 |
dayanaksız görüş bildirme ve fikir yürütme anlatan hal kipleri;
turizm ile ilintili sözcükler ile iş isimleri;Dinledğini anlama: |
okuduğunu kavrama: sözü edilenlerin bulunması ve metnin ayrıntılar için taranması;
meslek yaşamlarına yönelik ayrıntıları anlamak için dinlediğini kavrama;
niyetler ile geleceğe yönelik tasarlamalar hakkında konuşma;Bir konuşmada detayları yakalama; sağlıklı kalma yolları hakkında konuşma |
|
|
16 |
Genel tekrar, yılsonu sınavına hazırlıkGenel tekrar; yarıyıl sonu sınavına hazırlık |
Genel tekrar, yılsonu sınavına hazırlıkGenel tekrar, yarıyıl sonu sınavına hazırlık |
|
|