1 |
Ving/to V1; sıfatlar ve edatlarİngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
Metin önizleme, sayısal referansları anlamaBilgi soruları: İnsanları, yerleri ve nesneleri tarif etme |
|
|
2 |
Betimlenen kişisel özellikleri anlamaSıfatlar&isimler; etken&edilgen sıfatlar |
Betimlenen kişisel özellikleri anlamaMetne göz atma ve metni tarama; belirli bir bilgiyi bulabilme |
|
|
3 |
Lehte/aleyhte paragraf yazmaDinlediğini anlama |
Bir konunun olumlu/olumsuz yönleri hakkında paragraf yazmaKonuşma dilinde vurgu ekleme; doğru ses tonunu çıkarma |
|
|
4 |
Gelecek Zaman ve Kiplik Fiiler (may/might/could)Fiil zamanları ve yardımcı fiiller; soru&olumsuz biçimleri, kısa cevaplar |
Eş ve zıt anlamlı sözcükleri anlama; metin taramaKelime türleri; kelime oluşturma, birlikte kullanılan kelimeler; metin tarama |
|
|
5 |
Radyo programında anlatılanları anlamaDinlediğini anlama; dil ailelerini tanıma |
Yeni enerji kaynakları hakkında konuşmaNazik ses tonu; günlük durumları ifade eden kelime ve ifadeler; gayri resmi e-postalar |
|
|
6 |
Konuşma metni yazmaDurum ve eylem bildiren fiiller ve bunları çekimleri |
Konuşma metni yazmaBoş zaman aktivtelerini ifade eden kelime grubu oluşturma (go, do, play); göndermeleri anlama; metin tarama |
|
|
7 |
Şart cümleleri: might/could/should have v3Boş vakit aktiviteleri hakkında yapılan bir konuşmayı anlama |
Metin ön izleme ve tarama; benzer ve farklı anlamlı kelimelerMeslekler hakkında tartışma; karşılıklı konuşma yapma; kısa konuşmalar; resmi mektup veya e-posta ile iş başvurusu |
|
|
8 |
Radyo programı dinleme ve hikayenin detaylarını anlamaÖyküleyici zaman yapıları: etken&edilgen çatılar |
Tecrübeler hakkında konuşma; sıfat cümleleri kullanarak bir yeri tarif etmeYazım ve telaffuz çalışmaları: eş sesli sözcükler; |
|
|
9 |
Öykü okuma; öykünün karakterleri hakkında fikir edinmeOlasılık bildiren kiplik fiiller: must/can't be; must/can't have V3 |
"out" ve "up" kullanılarak oluşturulan öbek fiiller; metin ön izleme ve taramaÖykü okuma; öykünün karakterleri hakkında fikir edinme |
|
|
10 |
Radyo programı dinleme: hikayenin ve tecrübenin detaylarını anlamaArasınavın değerlendirilmesi |
Tecrübeler hakkında konuşmaOkuduğunu anlama: bir öyküdeki karakterler hakkında fikir edinme |
|
|
11 |
Metin düzenlemeÖyküler hakkında yapılan bir konuşmayı anlama; masallar hakkında konuşma |
Metin düzenlemeBir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme |
|
|
12 |
İsim öbekleri: tanımlıklar, iyelikler, zamirlerKiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk |
Birleşik isimler: birleşik isimlerde kelime vurgusu; metin ön izleme&taramaYalın ve mecaz anlamlarıyla deyimsel ifadeler; Metin ön-izleme: genel ve detaylı özetleme |
|
|
13 |
Yeni tarz dergi ve gazeteler hakkında dinlediğini anlamaDinlediğini anlama: Alıntılar |
Yeni tarz iletişim biçimleri/tercihleri hakkında konuşma; sosyal medya mesajlarıHayatı düzenleyen kurallar ve bunlar hakkında görüş beyan etme; bir şeyin nasıl yapılacağını anlatırken kullanılan sıralama sözcükleri |
|
|
14 |
Dolaylı anlatım: olumlu cümleler, sorular, emirler, ricalar, dolaylı sorularPresent perfect simple tense & present perfect progressive tense: karşılaştırma |
Aktarma fiileri: fiil+edat; metin ön izleme&taramaZarflar; zarfların oluşturulması; metin okuma: doğru-yanlış önermeleri ayırt etme |
|
|
15 |
İş ve meslekler hakkında konuşma; Dinledğini anlama: bir kutup kaşifiyle yapılan radyo mülakatı |
Biyografi yazarken cümlelerin bağlanmasıSayısal ifadeler kullanarak ekstrem bir şey yapan birisi hakkında konuşma; yazmada betimleyici sıfatları kullanma |
|
|
16 |
Genel Tekrar, Yılsonu sınavına yönelik çalışmaGenel Tekrar, Yarıyıl Sonu sınavına yönelik çalışma |
Genel Tekrar, Yarıyıl Sonu sınavına yönelik çalışmaGenel Tekrar, Yıl Sonu sınavına yönelik çalışma |
|
|