Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
İsmet Mucuk (2006). Türkmen Kitabevi. İstanbul
Remzi Altunışık, Ömer Torlak, Şuayip Özdemir (2012). Değişim Yayınları, İstanbul.
Prof.Dr. Ömer TORLAK (2019). Anadolu Üniversitesi Yayınları. Eskişehir.
Dersin İçeriği
Hizmet pazarlamasının konusu ve kapsamı, pazarlamayı etkileyen mikro ve makro çevre faktörleri, pazar bölümlendirme kavramı, pazarlamanın 4P'si, Uluslararası pazarlama.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilere hizmet pazarlamasının temel kavramlarını öğreterek, bu kavramlar arasındaki ilişkilerin incelenmesi, hizmet pazarlaması yönetimi uygulamalarının işletme yönetiminde nasıl gerçekleştiğini göstermek ve örnek olaylar yardımı ile pazarlama yönetimi becerisinin kazandırılmasıdır.