Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Koç, Erdoğan, (2012), Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri: Global ve Yerel Yaklaşım, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
Odabaşı Yavuz ve Gülfidan Barış (2002) "Tüketici Davranışları", Mediacat Yayıncılık, İstanbul
Solomon, M. R., White, K., Dahl, D. W., Zaichkowsky, J. L., & Polegato, R. (2017). Consumer behavior: Buying, having, and being (Vol. 12). Boston, MA: Pearson.
Dersin İçeriği
İşletmeler pazarlama politikalarını belirlerken, tüketicilerin ürün ve hizmetleri satın alması tüketmesi, elinden çıkarmasına kadar geçen sürecinin tespiti ayrıca öğrencilere, birer tüketici olarak haklarının ve satın alma deneyimlerinde bir sorunla karşılaştıklarında haklarını koruma yollarının öğretilmesi amaçlanmıştır.
Dersin Amacı
İşletmeler pazarlama politikalarını belirlerken, tüketicilerin ürün ve hizmetleri satın alması tüketmesi, elinden çıkarmasına kadar geçen sürecinin tespiti ayrıca öğrencilere, birer tüketici olarak haklarının ve satın alma deneyimlerinde bir sorunla karşılaştıklarında haklarını koruma yollarının öğretilmesi amaçlanmıştır.