Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Kavuncubaşı, Ş., Yıldırım, S. (2012). Hastane ve Sağlık Kurumları Yönetimi. Ankara: Siyasal Yayınevi, 3. Baskı.<br />Pei-wu, D. ve Yan-qiu, H. (2006). Research of Customer Complaints and Service Recovery Effects, Management Science and Engineering, ICMSE International Conferance.<br />Şimşek, H. (2009), Toplam Kalite Yönetimi-Kuram, İlkeler, Uygulamalar, 1. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara
Dersin İçeriği
Dersin içeriğinde; İşletmelerde sıkça kullanılan terimler ve kavramlar tanıtılarak, toplam kalite türleri ve aşamaları kalite anlayışının gelişimi. toplam kalite yönetimi tanımı ve felsefesi. toplam kalite yönetiminin unsurları, toplam kalite organizasyonu ve denetlenmesi. Değişim yönetimi ve işletme kültürü. örgütsel iletişim. toplam kalite yönetiminde ekip çalışmaları. toplam kalite yönetiminin rekabete etkileri ve sağladığı avantajlar. kalite güvence sistemleri incelenmektedir.