Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Osman İmamoğlu Doç. Dr. Faruk Albay *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Yıldırım, A. (2018). Sporda halkla ilişkiler. Umuttepe Yayınları.

Dersin İçeriği

Sporda halkla ilişkilerin kavramsal çerçevesi ve uygulama alanlarını spor kurumları ve sporculara katkısı bu dersin genel içeriğini oluşturur.

Dersin Amacı

Sporda halkla ilişkiler kavramını, sporda halkla ilişkilerin rol ve işlevlerini, sporda halkla ilişkilerin aracı olarak sosyal sorumluluğun önemini, dijital çağda iletişim faaliyetlerinin sporda halkla ilişkilere katkısını, spor pazarlaması ve spor sponsorluğunun kavramsal çerçevesini aktarmayı amaçlar.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Halkla İlişkiler Kavramı ve Halkla İlişkilerin Önemi
2 Sporda Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi, Sporda Halkla İlişkilerin Rol ve İşlevleri
3 Sporda Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Sorumluluk, İçerik Olarak Sosyal Sorumluluk, Sosyal Sorumluluk Kriterleri
4 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
5 Dijital Çağda Marka Yönetimi
6 Spor Pazarlaması Kavramı, Spor Pazarlaması Süreci, Spor Pazarlamasında Halkla İlişkiler
7 Spor Sponsorluğunun Kavramsal Çerçevesi, Spor Sponsorluğunun Gelişimi
8 Spor Sponsorluğu Türleri ve Amaçları
9 Spor İletişiminde Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya, Sosyal Medyanın Özellikleri ve Sunduğu Olanaklar, İçerik Yönetimi ile Spor İletişimiARA SINAV
10 Sporda Halkla İlişkiler ve Kriz İletişimi, Kriz Yönetiminin Özellikleri ve Aşamaları
11 Spor Halkla İlişkilerinde Stratejik Etkinlik Yönetimi, Etkinlik Kavramı, Etkinlik Yönetimi Aşamaları
12 Etkinlik Türleri ve Etkinlik Pazarlaması
13 Dijital Çağda İletişim ve İmaj
14 Sporda İmaj ve İtibar
15 Genel tekrar ve soru cevap