1 |
Halkla İlişkiler Kavramı ve Halkla İlişkilerin Önemi |
|
|
|
2 |
Sporda Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi, Sporda Halkla İlişkilerin Rol ve İşlevleri |
|
|
|
3 |
Sporda Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Sorumluluk, İçerik Olarak Sosyal Sorumluluk, Sosyal Sorumluluk Kriterleri |
|
|
|
4 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları |
|
|
|
5 |
Dijital Çağda Marka Yönetimi |
|
|
|
6 |
Spor Pazarlaması Kavramı, Spor Pazarlaması Süreci, Spor Pazarlamasında Halkla İlişkiler |
|
|
|
7 |
Spor Sponsorluğunun Kavramsal Çerçevesi, Spor Sponsorluğunun Gelişimi |
|
|
|
8 |
Spor Sponsorluğu Türleri ve Amaçları |
|
|
|
9 |
Spor İletişiminde Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya, Sosyal Medyanın Özellikleri ve Sunduğu Olanaklar, İçerik Yönetimi ile Spor İletişimiARA SINAV |
|
|
|
10 |
Sporda Halkla İlişkiler ve Kriz İletişimi, Kriz Yönetiminin Özellikleri ve Aşamaları |
|
|
|
11 |
Spor Halkla İlişkilerinde Stratejik Etkinlik Yönetimi, Etkinlik Kavramı, Etkinlik Yönetimi Aşamaları |
|
|
|
12 |
Etkinlik Türleri ve Etkinlik Pazarlaması |
|
|
|
13 |
Dijital Çağda İletişim ve İmaj |
|
|
|
14 |
Sporda İmaj ve İtibar |
|
|
|
15 |
Genel tekrar ve soru cevap |
|
|
|