Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Müge Elden, Reklam ve Reklamcılık, Say Yayınları, 2009
Füsun Kocabaş, Müge Elden, Reklamcılık, İletişim Yayınları, 2009
Aybike Sertaş Ertike, Reklam, Detay Yayıncılık, 2010
John Philip JONES, Reklamcılık, MediaCat Yayınları, 2006
MacRury, Iain, Advertising, Routledge,2009
Muazzez Babacan, Nedir Bu Reklam?, Beta Yayırları, 2011
Ömer Çakın, Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları, Literatürk Yayınları, 2018
Dersin İçeriği
Reklamcılığın gelişimi, reklam alanına ilişkin temel kavramlar, reklam türleri, reklam ortamları, hedef kitle, reklamda yaratıcılık, reklam kampanyaları, reklamda denetim, reklamcılıkla ilgili kuruluşlar, reklam etiği
Dersin Amacı
Reklam alanına ilişkin kavram ve kuramlar, hedef kitle, reklam ortamları, kampanya planlama, yaratıcılık konularının aktarılması