Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dijital Çağda Halkla İlişkiler Yazarlığı, Ferah Onat Halkla İlişkiler Yazarlığı, Sevil Bayçu Reklam Yazarlığı, Müge Elden Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, İrfan Erdoğan Türkiye'de Halkla İlişkiler Uygulamaları, Arzu Çekirge Paksoy Yazınsal İletişim ve Halkla İlişkiler, Engin Berk Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları, Ann Handley ve C. C. Chapman Halkla İlişkiler ve Medya, Aydemir Okay ve Ayla Okay Medya ve Halkla İlişkiler, Ceyda Aydede
Dersin İçeriği
Halkla ilişkilerde yazının önemi, yazma ve medya ilişkisini anlamak, halkla ilişkiler araçlarını tanımak, iletişim araçları için yazım teknikleri, internet ve sosyal medya yazarlığı, kriz dönemlerinde yazarlık.