1 |
Reklam ve antropoloji ilişkisine giriş. |
|
|
|
2 |
Antropolojinin tanımı, antropolojik yaklaşım ve temel ilkeler |
|
|
|
3 |
Antropolojinin tarihi ve diğer sosyal bilimler ile ilişkisi. Antropolojinin dalları: Biyolojik antropoloji, arkeoloji, dil antropolojisi, sosyal - kültürel antropoloji. |
|
|
|
4 |
Kültür kavramı, kültürün özellikleri, kültürel süreçler. Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar. |
|
|
|
5 |
Tüketim, kültür ve antropoloji ilişkisi. Günümüz tüketim alışkanlıklarını ortaya çıkaran nedenler: alışkanlıklar, kültür, din, mekan, toplumsal kurallar ve diğer maddi - manevi kültür öğeleri. |
|
|
|
6 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimi |
|
|
|
7 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimi |
|
|
|
8 |
Reklamda kültürel kod kullanımı |
|
|
|
9 |
Ara Sınav |
|
|
|
10 |
Yerel reklamlar, bölgesel reklamlar, etnik reklamcılık, hibrid reklamlar |
|
|
|
11 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Dünyadan örnekler |
|
|
|
12 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Türkiye’den örnekler |
|
|
|
13 |
Antropolojik araştırma yöntemlerinin reklam alanına uygulanması |
|
|
|
14 |
Application of anthropological research methods to the field of advertising. |
|
|
|
15 |
Dijital çağda antropolojik araştırma yöntemleri ve reklam alanına uygulanması. |
|
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
|