| 1 |
Reklam ve antropoloji ilişkisine giriş.Reklam ve antropoloji ilişkisine giriş. |
|
|
|
| 2 |
Antropolojinin tanımı, antropolojik yaklaşım ve temel ilkelerAntropolojinin tanımı, antropolojik yaklaşım ve temel ilkeler |
|
|
|
| 3 |
Antropolojinin tarihi ve diğer sosyal bilimler ile ilişkisi. Antropolojinin dalları: Biyolojik antropoloji, arkeoloji, dil antropolojisi, sosyal - kültürel antropoloji.Antropolojinin tarihi ve diğer sosyal bilimler ile ilişkisi. Antropolojinin dalları: Biyolojik antropoloji, arkeoloji, dil antropolojisi, sosyal - kültürel antropoloji. |
|
|
|
| 4 |
Kültür kavramı, kültürün özellikleri, kültürel süreçler. Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar.Kültür kavramı, kültürün özellikleri, kültürel süreçler. Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar. |
|
|
|
| 5 |
Tüketim, kültür ve antropoloji ilişkisi. Günümüz tüketim alışkanlıklarını ortaya çıkaran nedenler: alışkanlıklar, kültür, din, mekan, toplumsal kurallar ve diğer maddi - manevi kültür öğeleri.Tüketim, kültür ve antropoloji ilişkisi. Günümüz tüketim alışkanlıklarını ortaya çıkaran nedenler: alışkanlıklar, kültür, din, mekan, toplumsal kurallar ve diğer maddi - manevi kültür öğeleri. |
|
|
|
| 6 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimiKültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimi |
|
|
|
| 7 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimiKültüre yönelik antropolojik yaklaşımlar bağlamında pazarlama iletişimi çalışmalarının gelişimi |
|
|
|
| 8 |
Reklamda kültürel kod kullanımıReklamda kültürel kod kullanımı |
|
|
|
| 9 |
Ara SınavAra Sınav |
|
|
|
| 10 |
Yerel reklamlar, bölgesel reklamlar, etnik reklamcılık, hibrid reklamlarYerel reklamlar, bölgesel reklamlar, etnik reklamcılık, hibrid reklamlar |
|
|
|
| 11 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Dünyadan örneklerKültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Dünyadan örnekler |
|
|
|
| 12 |
Kültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Türkiye’den örneklerKültüre yönelik antropolojik yaklaşımların reklam uygulamalarına yansıması: Türkiye’den örnekler |
|
|
|
| 13 |
Antropolojik araştırma yöntemlerinin reklam alanına uygulanmasıAntropolojik araştırma yöntemlerinin reklam alanına uygulanması |
|
|
|
| 14 |
Antropolojik araştırma yöntemlerinin reklam alanına uygulanmasıAntropolojik araştırma yöntemlerinin reklam alanına uygulanması |
|
|
|
| 15 |
Dijital çağda antropolojik araştırma yöntemleri ve reklam alanına uygulanması.Dijital çağda antropolojik araştırma yöntemleri ve reklam alanına uygulanması. |
|
|
|