Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Deniz Özer Alper *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

- Olgu Şengül, Dijital Pazarlama, Cinius, 2017 - Damian Ryan, Dijital Pazarlama, İş Bankası Kültür Yayınları, 2016 - Philip Kotler, Pazarlama 3.0, Optimizt, 2011 - Kahraman Arslan ve Pınar Arslan, Mobil Pazarlama, Papatya Yayıncılık, 2012

Dersin İçeriği

Dersin içeriği, yeni iletişim teknolojilerinin pazarlama iletişimi alanındaki yansımalarını, yeni yöntem ve stratejileri, dijital kampanya planlama ve uygulamasını içermektedir.

Dersin Amacı

Dersin amacı, öğrencilerin yeni iletişim teknolojileri kapsamında pazarlama iletişimi alanındaki gelişmeleri, yeni yöntem ve stratejileri öğrenmelerini sağlamaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Dersin kapsamı, içeriği ve işlenişi hakkında genel bilgilendirme
2 Pazarlama kavramı, kapsamı, pazarlamanın evrimi
3 Yeni iletişim teknolojileri ve pazarlama terminolojisi
4 Pazarlama 3.0 kavramı ve kapsamı
5 Yeni iletişim teknolojileri bağlamında pazarlama karmasının değişimi
6 Dijital pazarlama yaklaşımları
7 Dijital pazarlama yaklaşımları
8 Dijital pazarlama yaklaşımları
9 Vize sınavı
10 Mobil pazarlama kavramı ve yeni stratejiler
11 Mobil pazarlamada ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma
12 Mobil reklamlar
13 Mobil pazarlama kampanyaları
14 Mobil pazarlama ve geleneksel pazarlama etkileşimi
15 Pazarlama teknolojileri ve mobil uygulamalar kapsamında Dünyadan ve Türkiye'den örnekler
16 Final sınavı