1 |
Dersin konusu, kapsamı ve işleyişi hakkında bilgilendirme |
|
|
|
2 |
Oyun kavramı, oyunun toplumsal ve kültürel bağlamdaki önemi ve tarihsel geçmişi, oyunun gelenekselden dijital evrimi |
|
|
|
3 |
Dijital oyunlar, dijital oyunların gelişimi |
|
|
|
4 |
Dijital oyun pazarı, oyuncular / oyuncu nesil, dijital oyunların bireysel ve toplumsal bağlamdaki etkileri |
|
|
|
5 |
Oyun ve reklam ilişkisi, oyunun reklam amaçlı kullanılması: tarihçe ve gelişim |
|
|
|
6 |
Oyuniçi reklam: tanımı, türleri, yöntem ve stratejileri |
|
|
|
7 |
Oyuniçi reklam: tanımı, türleri, yöntem ve stratejileri |
Workshop çalışması |
|
|
8 |
Arasınav |
|
|
|
9 |
Advergame (Reklamoyun): tanımı, türleri, yöntem ve stratejileri |
|
|
|
10 |
Advergame (Reklamoyun): tanımı, türleri, yöntem ve stratejileri |
Workshop çalışması |
|
|
11 |
Dünyadan ve Türkiye'den oyun reklamcılığı örnekleri |
|
|
|
12 |
Dünyadan ve Türkiye'den oyun reklamcılığı örnekleri |
|
|
|
13 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
14 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
15 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
16 |
Final sınavı |
|
|
|