1 |
Psiko-sosyal etkileşimin kavramsal temelleri. |
|
|
|
2 |
Medya-insan ilişkisinin üç ana boyutu: izleyici, içerik, kurumsal yapı. |
|
|
|
3 |
Medya ve kültürel yapı, medya kültürü, postmodern medya kültürü ve kültür endüstrileri.
|
|
|
|
4 |
Medya-psikoloji, medya-popüler kültür ilişkisi. |
|
|
|
5 |
Medya ve küreselleşme bağlamında bağımsız medya hareketleri. |
|
|
|
6 |
Alternatif medya: Yerel, sivil toplum medyalarının sunduğu olanaklar. |
|
|
|
7 |
Medya-görsel kültür, medya-özel yaşam ve mahremiyetin medyatik sınırları. |
|
|
|
8 |
Tüketim, boş zaman ve medyada içerik tüketiminin yansıdığı toplumsal alanlar. |
|
|
|
9 |
Vize Sınavı. |
|
|
|
10 |
Enformasyon toplumu paradigması. |
|
|
|
11 |
Yeni medya olgusu. |
|
|
|
12 |
Medya-insan psikoloji ilişkisi ve medyatik kamusal alanlar. |
|
|
|
13 |
Gözetim toplumu olgusu ve geleceğin iletişim distopiaları. |
|
|
|
14 |
Medya-ideoloji ilişkisinin medya metinleri üzerinden tartışılması. |
|
|
|
15 |
Genel değerlendirme. |
|
|
|
16 |
Yarıyıl Sonu Sınavı. |
|
|
|