1 |
Reklamcılığa Etki Eden Teknolojik Gelişmeler- İnternet Reklamlarının Özellikleri- Gelecek Haftanın KavramlarıReklam Kavramı, Reklamın Kısa Tarihçesi, Pazarlama İletişimi İçerisinde Reklamın Yeri ve Önemi |
|
|
|
2 |
Dijitalleşen Reklam- E-WOM - Viral Pazarlama Stratejileri - Viral Reklam - Banner - Gelecek Haftanın KavramlarıReklam Türleri, Fonksiyonları, Reklam Araç ve Ortamları |
|
|
|
3 |
Dijital Pazarlama ve Reklamcılık Sektörü- IAB (Interactive Advertising Bureau) - Video Ad (Video Reklamcılığı) - Gelecek Haftanın KavramlarıYeni Tüketicinin Ortaya Çıkışı: Sessiz Kuşak, Baby Boomers Kuşağı, X - Y - Z Kuşakları, Alfa Kuşağı |
|
|
|
4 |
Sosyal Medya - Sosyal Medya Stratejileri - Sosyal Medya Platformları - Sosyal Medya Kampanyaları - Gelecek Haftanın KavramlarıDijital Çağda Tüketiciyle İletişim Kurma: 360 Derecelik Yaklaşım |
|
|
|
5 |
Sosyal Medya - Sosyal Medya Stratejileri - Sosyal Medya Platformları - Sosyal Medya Kampanyaları - Gelecek Haftanın KavramlarıDijital Çağda Reklamcılık: Mecralar, Stratejiler, Temel Kavramlar |
|
|
|
6 |
Sosyal Medya - Sosyal Medya Stratejileri - Sosyal Medya Platformları - Sosyal Medya Kampanyaları - Gelecek Haftanın KavramlarıDijital Çağda Reklamcılık ve Büyük Veri |
|
|
|
7 |
Dijitale Entegre Geleneksel Reklam Modelleri - Mikrosite - Gerilla Reklam - Doğal reklam (Native Advertising)İnternet Reklamları |
|
|
|
8 |
Büyük Verinin Reklamda Kullanılması - Verinin İçgörüye Dönüştürülmesi - Veri Madenciliği (Data Mining) - Programatik Reklamcılık -Gelecek Haftanın KavramlarıArasınav |
|
|
|
9 |
Sosyal Medya Reklamları |
Ara Sınav |
|
|
10 |
Arama Motoru Optimizasyonu SEO (search engine optimization) - Gelecek Haftanın KavramlarıMobil Reklamlar |
|
|
|
11 |
Fijital Pazarlama - Fijital Deneyimler Yaratmak için Kullanılan Başlıca Teknolojiler - Gelecek Haftanın KavramlarıGame-vertising |
|
|
|
12 |
Mobil Reklamcılık - Gelecek Haftanın KavramlarıDijital Medya Planlamanın Temel Unsurları, Programatik Reklamcılık |
|
|
|
13 |
Reklam ve Oyun - Oyuniçi Reklam ve Reklamoyun (Advergame) - Gelecek Haftanın KavramlarıDijital Reklamda Anlatı Oluşturma ve Yaratıcılık |
|
|
|
14 |
Yapay Zeka Teknolojilerinin Reklamlarda Kullanılması - Deepfake TeknolojisiDijital Reklamda Araştırma, Planlama, Uygulama, Ölçümleme ve Değerlendirme |
|
|
|
15 |
Ses Reklamcılığı- Audio Advertising Reklamda Geleneksel ve Dijital Mecralar ile Stratejilerin Bütünleştirilmesi |
|
|
|
16 |
Gerçek Zamanlı Pazarlama (Real Time Marketing) Stratejileri ve Dijital Platformlarda UygulanmasıFinal sınavı |
|
|
|