Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Don, P., M. Rogers, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Optimist Yayınları, 2013. Kırımlı, Arman. Strateji ve Bire Bir Pazarlama CRM, Sistem Yayıncılık, 2012. Odabaşı, Yavuz., Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık,2009.
Dersin İçeriği
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamalarının işletmeleri için öneminin vurgulandığı bu derste öğrenciler işletme-müşteri arasındaki ilişkilerin nasıl düzenleneceği konusunda bilgi alacaklardır. MİY kavramı strateji, organizasyon ve bilgi teknolojileri temel alınarak açıklanacaktır.
Dersin Amacı
Günümüz rekabet koşullarında, müşteri ilişkilerinin, pazarlama ve satış açısından incelenmesi, uygulama örnekleri ile kullanılabilir bilgilerin öğrenciye aktarılması.