Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Robins, Kevin (1999), İmaj, Çev. Nurçay Türkoğlu, İstanbul: Ayrıntı Yayınları. Çakır, Özlem (2011),Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj ve Sosyal Yaşam Etiketi. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları. Shelley, Taylor E., Sears, David O., Letitia Anne Peplau (2003), Sosyal Psikoloji, Çev. Ali Dönmez ,Ankara: İmge Yayıncılık. Saydam, Ali (2012),Algılama Yönetimi, İstanbul: Remzi Kitabevi. Karabulut, Bilal (2014), Algı Yönetimi, İstanbul: Alfa Yayınları. İnceoğlu, Metin (2011),Tutum, Algı, İletişim, Ankara: Siyasal Kitabevi.
Dersin İçeriği
Tutum, Algı ve İletişim İlişkisi İmaj ve Gerçeklik İlişkisi Kurumsal İmajı Etkileyen Unsurlar Profesyonel imaj ve kişisel imaj kavramları, Profesyonel imaj oluşturma süreci Marka İmajı Yönetimi Örnek Çalışmalar Üzerinde İnceleme.