| 1 | İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler | Bilgi soruları: İnsanları, yerleri ve nesneleri tarif etme |  |  | 
			
																		
																| 2 | Sıfatlar&isimler; etken&edilgen sıfatlar | Metne göz atma ve metni tarama; belirli bir bilgiyi bulabilme |  |  | 
			
																		
																| 3 | Dinlediğini anlama | Konuşma dilinde vurgu ekleme; doğru ses tonunu çıkarma |  |  | 
			
																		
																| 4 | Fiil zamanları ve yardımcı fiiller; soru&olumsuz biçimleri, kısa cevaplar | Kelime türleri; kelime oluşturma, birlikte kullanılan kelimeler; metin tarama |  |  | 
			
																		
																| 5 | Dinlediğini anlama; dil ailelerini tanıma | Nazik ses tonu; günlük durumları ifade eden kelime ve ifadeler; gayri resmi e-postalar |  |  | 
			
																		
																| 6 | Durum ve eylem bildiren fiiller ve bunları çekimleri | Boş zaman aktivtelerini ifade eden kelime grubu oluşturma (go, do, play); göndermeleri anlama; metin tarama |  |  | 
			
																		
																| 7 | Boş vakit aktiviteleri hakkında yapılan bir konuşmayı anlama | Meslekler hakkında tartışma; karşılıklı konuşma yapma; kısa konuşmalar; resmi mektup veya e-posta ile iş başvurusu |  |  | 
			
																		
																| 8 | Öyküleyici zaman yapıları: etken&edilgen çatılar | Yazım ve telaffuz çalışmaları: eş sesli sözcükler; |  |  | 
			
																		
																| 9 | Ara sınav |  |  |  | 
			
																		
																| 10 | Arasınavın değerlendirilmesi | Okuduğunu anlama: bir öyküdeki karakterler hakkında fikir edinme |  |  | 
			
																		
																| 11 | Öyküler hakkında yapılan bir konuşmayı anlama; masallar hakkında konuşma | Bir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme |  |  | 
			
																		
																| 12 | Kiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk | Yalın ve mecaz anlamlarıyla deyimsel ifadeler; Metin ön-izleme: genel ve detaylı özetleme |  |  | 
			
																		
																| 13 | Dinlediğini anlama: Alıntılar | Hayatı düzenleyen kurallar ve bunlar hakkında görüş beyan etme; bir şeyin nasıl yapılacağını anlatırken kullanılan sıralama sözcükleri |  |  | 
			
																		
																| 14 | Present perfect simple tense & present perfect progressive tense: karşılaştırma | Zarflar; zarfların oluşturulması; metin okuma: doğru-yanlış önermeleri ayırt etme |  |  | 
			
																		
																| 15 | Dinledğini anlama: bir kutup kaşifiyle yapılan radyo mülakatı | Sayısal ifadeler kullanarak ekstrem bir şey yapan birisi hakkında konuşma; yazmada betimleyici sıfatları kullanma |  |  |