Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Gökçe Özdemir, (2008). Destinasyon Pazarlaması, Detay Yayıncılık, Ankara.
Dersin İçeriği
Destinasyon Kavramı, Turizm Potansiyeli, Uluslararası Tanıtma ve Turizm, Tanıtma Çeşitleri, Tanıtımda Lobi ve Lobicilik, Ülke Tanıtması ve İmaj, Turizm Varlıklarını Tanıtma Stratejileri, Turist Tanıtmada Örgütlenme, Tanıtım ve İmaj Sorunları İçin Öneriler, Tutundurma Planı Geliştirme Süreci, Reklam Ajanslarının Rolü, Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk ve Önemi, Turizmde Tanıtma ve Tutundurmada Etik Sorunsalı, Satış Geliştirme ve Özellikleri, İç Satış Geliştirme Çabaları, Satış Geliştirme Teknikleri, İlişkisel Pazarlama ve Müşteriyi Elde Tutma, Müşteri Şikayetleri.