1 |
Dersin dönem süresince nasıl yürütüleceğine ilişkin bilgi verilmesi, Sembol yaratma süreçleri çerçevesinde teorik olarak önce stilizasyon çalışmaları, görsel bildirişim simgeleri, piktogram, ideogram, fonogram, sembol, işaret, arma gibi kavramların örneklerle açıklanması. |
|
|
|
2 |
Kara, deniz, hava canlıları ve bitki stilizasyonları konusunda ayrıntılı bilgi verilmesi ve daha önce yapılan örneklerin değerlendirilmesi. |
|
|
|
3 |
|
Kara ve deniz hayvanlarıyla ilgili stilizasyon tasarımlarının yapılması. |
|
|
4 |
|
Hava canlıları ve bitki stilizasyonu tasarımlarının yapılması. |
|
|
5 |
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi, kullanım alanlarına ve olimpiyat piktogramlarına ilişkin bilgi verilmesi, geçmiş yıllara ait olimpiyat piktogramlarının incelenmesi |
|
|
|
6 |
|
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi ve belirlenen alanlara yönelik piktogram tasarımlarının yapılması. |
|
|
7 |
|
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi ve belirlenen alanlara yönelik piktogram tasarımlarının yapılması. |
|
|
8 |
Kurumsal kimlik tasarımı kapsamında bilgi verilmesi, Logo tasarımlarının incelenmesi, türlerinin değerlendirilmesi, resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımı örneklerinin incelenmesi. |
|
|
|
9 |
|
Ara sınav |
|
|
10 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
11 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
12 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
13 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
14 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
15 |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
|
|
|
16 |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
|