| 1 |
Genel Kavramlar: Görsel iletişim, Sosyal medya, sosyal medya yönetimi, sosyal medya etiği, reklam, üretim, tüketim, pazarlama, marka yönetimi, marka bütünlüğü, marka planlaması. |
|
|
|
| 2 |
Genel Kavramlar: Görsel iletişim, Sosyal medya, sosyal medya yönetimi, sosyal medya etiği, reklam, üretim, tüketim, pazarlama, marka yönetimi, marka bütünlüğü, marka planlaması. |
|
|
|
| 3 |
İletişim, İletişim türleri, Görsel iletişim disiplini ile sosyal medya yönetimi. |
|
|
|
| 4 |
Sosyal medya ve türlerinin görsel iletişim ile ilişkisi. |
|
|
|
| 5 |
Sosyal medya etiği ve görsel iletişim, fikir ve sanat eserleri kanunu. |
|
|
|
| 6 |
Sosyal medya platformlarına yönelik yeni bir problem durumunun verilmesi ve çözümü için uygulama çalışmalarına başlanması. |
|
|
|
| 7 |
Pazarlama ve görsel iletişim ilişkisinin sosyal medyada kullanımı. Uygulama çalışmalarının değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 8 |
Reklam içeriği oluşturma süreçleri, sosyal medyada reklam kullanım alanları ve görsel içerik yönetimi. |
|
|
|
| 9 |
Sosyal medyada yer alan reklamlarda kullanılan görsellerin tüketiciye etkileri. |
|
|
|
| 10 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 11 |
Marka, Marka yönetimi, marka bütünlüğü. Sosyal medyadan örnek analizleri. Final Projesinin duyurulması. |
|
|
|
| 12 |
Marka yönetimi, marka bütünlüğü, marka görselleri ve sosyal medyadan örnek analizleri. Final Projesinin çalışmalarına başlanması. |
|
|
|
| 13 |
Marka planlaması ve sosyal medya mecralarında görsel kullanımı analizleri. Final projelerinin uygulama çalışmalarının görüşülmesi. |
|
|
|
| 14 |
Final projelerinin uygulama çalışmalarının görüşülmesi. |
|
|
|
| 15 |
Final projelerinin uygulama çalışmalarının görüşülmesi. |
|
|
|
| 16 |
Final projelerinin uygulama çalışmalarının görüşülmesi. |
|
|
|