Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ulufer Teker, Grafik Tasarım ve Reklam, Yorum Sanat, İstanbul 2009
Emre Becer, İletişim ve Grafik Tasarım
Tevfik Fikret Uçar, İletişim ve Grafik Tasarım
Giles Calver, What is Packaging Design, Rotovision, Switzerland 2004
50 trade Secrets Great Design Packaging, Quintet Publishing, London 2002
Dave Saunders, 20th Century Advertising, Cartlton Books London, 1999
Yuji Tokuda, Advertising Graphics with Impact
Adrian Mackay, Tha practice advertising, Elsevier Butterworth-Heinemann England 2005
Charlotte-Peter Fiell, Graphic Design for the 21st Century, Taschen, Italy 2003
Joan Gibbons, Art and Advertising, I.B.Tauris, London 2005
Lazar Dizamic, No Copy Advertising, Rotovision , Switzerland 2001
A Matter Of Design It is a matter of Identity, Index Book, Barcelona 2004
Dersin Amacı
Öğrencilere ambalaj tasarımının özgerekleri, niteliği, günümüz uygulamaları, yönelimleri hakkında bilgi vererek günümüz ve gelecekte ambalaj tasarımının tasarım problemlerine yönelik çözümler üretebilecek birikim sağlamayı amaçlamaktadır.