Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Murat Burucuoğlu *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Pazarlama Yöneitmi. Beta Yayınları

Dersin İçeriği

Pazarlama ve temel kavramlarının tanımlanması, ürün, fiyatlandırma, tutundurma, dağıtım, hizmet pazarlaması,

Dersin Amacı

Bu dersin amacı pazarlama yönetimi alanında bilgi ve deneyim kazanmaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlama yönetimini anlamak
2 Pazarlama iç görüsünü yakalamak
3 Güçlü markalar yaratmak
4 Müşterilerle bağlantı kurmak
5 Ürün stratejisinin geliştirilmesi
6 Hizmetlerin tasarımı ve yönetimi
7 Fiyatlandırma stratejisi ve programının geliştirilmesi
8 Bütünleşik kanal yönetimi
9 Ara Sınav
10 Perakendeci, toptancı ve lojistiğin yönetimi
11 Bütünleşik pazarlama iletişimi
12 Kitle İletişimini Yönetmek: Reklamcılık, Satış Promosyonları, Etkinlikler ve Deneyimler ve Halkla İlişkiler
13 Kişisel İletişimi Yönetmek: Doğrudan ve İnteraktif Pazarlama, Sözlü Ağızdan ve Kişisel Satış
14 Pazarlamada yeni tekliflere giriş
15 Küresel Pazarlama
16 Uzun dönemli pazarlama yönetimi