| 1 |
fizik eğitiminin tarihsel gelişimi, fizik öğretimine giriş |
|
|
|
| 2 |
fizik öğretiminde bilimsel süreçlerin kazandırılması |
|
|
|
| 3 |
fizik öğretiminde kavram gelişimi |
|
|
|
| 4 |
fizik öğretiminde kavram yanılgıları-fizikte bazı kavram yanılgıları |
|
|
|
| 5 |
kavram haritalarının fizik öğretiminde kullanılması- |
|
|
|
| 6 |
kavram karikatürleri ve fizik öğretiminde kullanılması |
|
|
|
| 7 |
kavram karikatürlerinde son gelişmeler |
|
|
|
| 8 |
ara sınav |
|
|
|
| 9 |
fizik öğretiminde argüman temelli sorgulama |
|
|
|
| 10 |
fizik öğretiminde argüman temelli sorgulama |
|
|
|
| 11 |
fizik öğretiminde bir üst biliş stratejisi-modelleme ve kavramsal değişim üzerine bazı notlar |
|
|
|
| 12 |
fizik öğretiminde bir üst biliş stratejisi-modelleme ve kavramsal değişim üzerine bazı notlar |
|
|
|
| 13 |
fizik öğretiminde problem tabanlı öğrenme |
|
|
|
| 14 |
fizik öğretiminde problem tabanlı öğrenme |
|
|
|
| 15 |
problem çözme stratejisi basamakları |
|
|
|