| 1 |
Hafta Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin önemi ve kapsamı
|
|
|
|
| 2 |
Matematik öğretiminde okul dışı öğrenmenin uygulanmasına yönelik aktif öğretim yöntemleri |
|
|
|
| 3 |
Okul dışı ortamlarda matematik öğretimine uygun öğretim yöntem ve teknikleri |
|
|
|
| 4 |
Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
|
|
|
|
| 5 |
Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
|
|
|
|
| 6 |
Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) tanıtımı ve ziyareti
|
|
|
|
| 7 |
Hafta Okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) uygulanabilecek etkinliklerin oluşturulması
|
|
|
|
| 8 |
Arasınav |
|
|
|
| 9 |
Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 10 |
. Hafta Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 11 |
Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 12 |
Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 13 |
Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 14 |
Okul dışı öğrenme ortamlarına (müzeler, bilim merkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, sanayi kuruluşları, milli parklar, bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar, kırsal bölgeler vb.) yönelik geliştirilen ders planlarının uygulanması
|
|
|
|
| 15 |
Değerlendirme
|
|
|
|