1 |
İngiliz dilinin yapısı hakkında genel bilgiler |
Bilgi soruları: İnsanları, yerleri ve nesneleri tarif etme |
|
|
2 |
Sıfatlar&isimler; etken&edilgen sıfatlar |
Metne göz atma ve metni tarama; belirli bir bilgiyi bulabilme |
|
|
3 |
Dinlediğini anlama |
Konuşma dilinde vurgu ekleme; doğru ses tonunu çıkarma |
|
|
4 |
Fiil zamanları ve yardımcı fiiller; soru&olumsuz biçimleri, kısa cevaplar |
Kelime türleri; kelime oluşturma, birlikte kullanılan kelimeler; metin tarama |
|
|
5 |
Dinlediğini anlama; dil ailelerini tanıma |
Nazik ses tonu; günlük durumları ifade eden kelime ve ifadeler; gayri resmi e-postalar |
|
|
6 |
Durum ve eylem bildiren fiiller ve bunları çekimleri |
Boş zaman aktivtelerini ifade eden kelime grubu oluşturma (go, do, play); göndermeleri anlama; metin tarama |
|
|
7 |
Boş vakit aktiviteleri hakkında yapılan bir konuşmayı anlama |
Meslekler hakkında tartışma; karşılıklı konuşma yapma; kısa konuşmalar; resmi mektup veya e-posta ile iş başvurusu |
|
|
8 |
Öyküleyici zaman yapıları: etken&edilgen çatılar |
Yazım ve telaffuz çalışmaları: eş sesli sözcükler; |
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Arasınavın değerlendirilmesi |
Okuduğunu anlama: bir öyküdeki karakterler hakkında fikir edinme |
|
|
11 |
Öyküler hakkında yapılan bir konuşmayı anlama; masallar hakkında konuşma |
Bir öyküyü yeniden anlatma; fikir beyan etme |
|
|
12 |
Kiplik Fiiller: tavsiye, izin, zorunluluk |
Yalın ve mecaz anlamlarıyla deyimsel ifadeler; Metin ön-izleme: genel ve detaylı özetleme |
|
|
13 |
Dinlediğini anlama: Alıntılar |
Hayatı düzenleyen kurallar ve bunlar hakkında görüş beyan etme; bir şeyin nasıl yapılacağını anlatırken kullanılan sıralama sözcükleri |
|
|
14 |
Present perfect simple tense & present perfect progressive tense: karşılaştırma |
Zarflar; zarfların oluşturulması; metin okuma: doğru-yanlış önermeleri ayırt etme |
|
|
15 |
Dinledğini anlama: bir kutup kaşifiyle yapılan radyo mülakatı |
Sayısal ifadeler kullanarak ekstrem bir şey yapan birisi hakkında konuşma; yazmada betimleyici sıfatları kullanma |
|
|