1 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
2 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
3 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
4 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
5 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
6 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
7 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
8 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
9 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
10 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
11 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
12 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
13 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
14 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
15 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|
16 |
1. HAFTA
Bir Anlatı Formu Olarak Senaryo: Öyküsel ve Görsel Bakış Edinmek
2. HAFTA
Senaryo Yazarlığı ve Senaryo Terminolojisi
3. HAFTA
Senaryonun Yazım Aşamaları ve Senaryo Türleri
Film: Ay’a Seyahat (A Trip to the Moon, 1902, George Méliés), Büyük Tren Soygunu (The Great Train Robbery, 1903, Edvin S. Porter).
4. HAFTA
Senaryoda Karakter / Tip Ayrımı ve Sinemada Özdeşleşme İlişkileri Film: Kahire’nin Mor Gülü (The Purple Rose of Cairo, 1985, Woody Allen).
5. HAFTA
Diyalog Yazımı
Film: Dünyalı (The Man From Earth, 2007, Richard Schenkman).
6. HAFTA
Senaryoda Dramatik Yapı
Film: Geleceğe Dönüş (Back to the Future, 1985, Robert Zemeckis).
1
7. HAFTA
Çatışma ve Mizansen
Film: Ucuz Roman (Pulp Fiction, 1994, Quentin Trantino).
8. HAFTA
Senaryo Yazımında “Zaman” Unsuru
Film: Kahraman Şerif (High Noon, 1952, Fred Zinneman).
9. HAFTA ARA SINAV
10. HAFTA
Sinemada Bakış Açısı
Film: Raşomon (Rashômon, 1950, Akira Kurosawa).
11. HAFTA
Uyarlama Senaryolar
Kitap: Anayurt Oteli (Yusuf Atılgan, Yapı Kredi Yayınları) Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur).
12. HAFTA
Senaryonun Sinema Endüstrisindeki Konumu: Film Türleri ve Sinema İlişkisi Film: Sadece Aşıklar Hayatta Kalır (Only Lovers Left Alive, 2013, Jim Jarmusch).
13. HAFTA
Çekim Senaryosu
14. HAFTA
Senaryo Uygulaması |
|
|
|