| 1 |
Temel 2D ve3D kavramlarını tanımak |
|
|
|
| 2 |
2D ve 3D programların temel kavramlarını tanımak ve kavramak |
|
|
|
| 3 |
3D Programlar - 3D Max, Maya, Cinema 4D, Zbrush, BodyPaint incelemek, sonrasında, hangi sorunla karşılaşırsak hangi programla çözebileceğimiz konusunda bilgi edinmek |
|
|
|
| 4 |
Program İncelemeleriyle beraber prograların kullanım alanlarına ilişkin araştırma yaparak, programlar hakkında detaylı bilgiye sahip olmak |
|
|
|
| 5 |
3D Programlarda standart olarak var olan Nesneler tanımak ve standart nesnelerin özelliklerine göre bazı objeler oluşturmak |
3D Programlarda standart olarak var olan Nesneler tanımak ve standart nesnelerin özelliklerine göre bazı objeler oluşturmak |
|
|
| 6 |
3D Programlardaki standart nesnelerin dönüşme özelliklerini kavramak ve uygulamalar yaparak tüm özelliklerine hakim olmak |
3D Programlardaki standart nesnelerin dönüşme özelliklerini kavramak ve uygulamalar yaparak tüm özelliklerine hakim olmak |
|
|
| 7 |
|
Tüm önceki konuları toparlayıcı bir uygulama yapmak |
|
|
| 8 |
|
Vize Sınavı |
|
|
| 9 |
Modelleme ve Çeşitlerini öğrenmek |
|
|
|
| 10 |
Modelleme tekniklerinden Katı Modelleme Tekniğini kavramak ve örnekler inceleyerek kolay uygulama yöntemlerini anlamak |
|
|
|
| 11 |
|
Uygulamalar ile tekniği geliştirmek |
|
|
| 12 |
Modelleme tekniklerinden Organik Modelleme Tekniğini kavramak ve örnekler inceleyerek kolay uygulama yöntemlerini anlamak |
Modelleme tekniklerinden Organik Modelleme Tekniğini kavramak ve örnekler inceleyerek kolay uygulama yöntemlerini anlamak |
|
|
| 13 |
|
Uygulamalar ile tekniği geliştirmek |
|
|
| 14 |
Nurbs Modeling Uygulamaları ve Tekniklerini kavramak |
Nurbs Modeling Uygulamaları ve Tekniklerini kavramak |
|
|
| 15 |
Modellemede Spline Kullanımları ve Effektleri tanımak ve uygulamalardaki etkinliklerini kavramak |
Modellemede Spline Kullanımları ve Effektleri tanımak ve uygulamalardaki etkinliklerini kavramak |
|
|