1 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
2 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
3 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
4 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
5 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
6 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
7 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
8 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
9 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
10 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
11 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
12 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
13 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
14 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
15 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|
16 |
- Ölçekler, açılar, profiller | Kamera ile tanışma uygulamaları
- Kamera eksen hareketleri | Dolly, şaryo vb. ekipmanları tanıtma ve kamera hareketleri | Kamera hareketleri uygulamaları
- Aksiyonları bölmek ve birleştirmek; dekupaj | Çekim senaryosu | Kesme çeşitleri Çekim senaryosu ile dekupaj ve çekim uygulamaları
- İki kişilik çekimler | Aksiyon çizgisi, açı karşı açı | Çekim uygulamaları
- Sinematografik bakış | Kadraj bilgisine ve dekupaja dayalı, belirlenmiş konseptte yapılacak çekim çalışması ve çekilenlerin analizi
- Sette ekip olmak | Yönetmenin görevleri, setteki rolü | Film yapımının püf noktaları ve ayrıntıları | Kendi filmini yapmak
- Filmlerden örnekler ile sinematografi | Filmsel zaman | Mekan algısı yaratma / Kadraj oluştur
- Senaryoda biçim | Senaryoya giriş; karakter yaratma, üç boyutlu karakter analizi, sinopsis, tretman, film öyküsü
- ARA SINAV
- Konsept belirlenerek ön prodüksiyonu yapılacak bir kısa film çalışması
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri
- Proje çekimleri |
|
|
|