1 |
Yazın Tarihi - I |
|
|
|
2 |
Yazın Tarihi - II |
|
|
|
3 |
Uyarlamanın İçkin Yapısı: Anlatı, Karakter ve Olay Örgüsü
Film: Le voyage dans la lune (Ay’a Seyahat, 1902, Georges Méliès) |
|
|
|
4 |
Sinemada Uyarlamaya Kuramsal Yaklaşımlar: Görsel ve Yazınsal Dil Ayrım |
|
|
|
5 |
Uyarlama Türleri |
|
|
|
6 |
Uyarlama Biçimleri |
|
|
|
7 |
Uyarlamada Bakış Açısı |
|
|
|
8 |
Örnek Uyarlama Modeli
Kitap: Fyodor Mihayloviç Dostoyevski – “Öteki”
Film: Öteki (The Double, 2013, Richard Ayoade) |
|
|
|
9 |
Ara Sınav |
|
|
|
10 |
Sinema Endüstrisinde Uyarlama: Türler ve Stratejiler |
|
|
|
11 |
Çizgi Roman Uyarlamaları
Marvel ve DC Comics Örnekleri |
|
|
|
12 |
Popüler Kültür Çerçevesinde Uyarlama Eleştirisi:
Makale: Walter Benjamin – “Tekniğin Olanaklarıyla Yeniden Üretilebildiği Çağda Sanat
Yapıtı” |
|
|
|
13 |
Türk Sinemasında Uyarlamalar
Kitap: Yusuf Atılgan – “Anayurt Oteli”
Film: Anayurt Oteli (1987, Ömer Kavur) |
|
|
|
14 |
Türk Sinemasında Uyarlamalar:
Kitap: Hasan Ali Toptaş – Gölgesizler
Film: Gölgesizler (2009, Ümit Ünal) |
|
|
|
15 |
FİNAL SINAVI |
|
|
|