1 |
fazla sayıda / miktarda (değil); yeteri kadar (değil) |
alışverişle ilintili eşya
sayıların kastettiklerini anlama; okuduğunu kavrama |
|
|
2 |
tanımları anlamak ve eşyayı tanımlarla eşleştirmek için dinleme; dinlediğini kavrama |
alışveriş oyunu oynama |
|
|
3 |
tanımlayan bağ cümlecikleri: özne hali; |
kişilik yapısı ile görünüşü soran sorular; |
|
|
4 |
kişilik yapısını tarif eden sıfatlar; |
paragrafa göz gezdirme;
en yakışan sözcüklerin seçilmesi; |
|
|
5 |
kastedilenleri anlamak için dinleme;
dinlediğini kavrama: |
kişilere yönelik tercihlerin tarif edilmesi; |
|
|
6 |
"-idi" li geçmiş ve "-iyordu" fiil takılarının "-dığında" ve "-iyordu iken" bağlaçlarıyla birbirine bağlanması |
sakatlanma anlatan sözcükler; |
|
|
7 |
vakit sıralamasının anlaşılması; |
paragrafa göz gezdirme; |
|
|
8 |
ayrıntıları anlamak için dinleme; |
geçmiş olayların anlatılması: deneyimler ile ayrıntılar; |
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
"eskiden -erdi" ve "-idi" li geçmiş cümle kalıpları; |
alışkanlıklar ile geçmişteki eylemlerin fiilleri; |
|
|
11 |
okuduğunu kavrama: bir metnin taranması ve anahtar sözcüklerin bulunması; |
dinlediğini kavrama: boş vakit etkinlikleri; |
|
|
12 |
geçmişteki alışkanlıklar ile yinelenen etkinliklere yönelik konuşma; |
"eğer" cümleleri: 0 ve 1 biçimleri |
|
|
13 |
plastik ve yeniden kullanılabilir eşya sözcükleri; |
okuduğunu kavrama: metnin neye yönelik olduğunun anlaşılması ve taranması; |
|
|
14 |
dinlediğini kavrama: sözü edilenlerin anlaşılması ve ayrıntıların bulunması; |
"ne kadar yeşilcisiniz?" yoklamasının yanıtlanması ve konu başlığı hakkında konuşma; |
|
|
15 |
dayanaksız görüş bildirme ve fikir yürütme anlatan hal kipleri;
turizm ile ilintili sözcükler ile iş isimleri; |
okuduğunu kavrama: sözü edilenlerin bulunması ve metnin ayrıntılar için taranması;
meslek yaşamlarına yönelik ayrıntıları anlamak için dinlediğini kavrama;
niyetler ile geleceğe yönelik tasarlamalar hakkında konuşma; |
|
|