Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Çalışır, G., Diker, E., & Türkal, İ. (Eds.). (2023). Halkla İlişkilere Giriş. Eğitim Yayınevi.
Güven, Ş., & Karaer, M. (2021). İtibar Kavramı Ve Kurum İtibarına Genel Bir Bakış. International Journal Of Socıal Humanıtıes Scıences Research, 8(76), 2896-2903.
Kalender, A., & Fidan, M. (2008). Halkla İlişkiler. Tablet Yayınları, Konya.
Özcüre, T. O. (2021). Kriz Yönetiminde Halkla İlişkiler Ve Etik Değerler. Rating Academy Ar-Ge Yazılım Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Ve Organizasyon Ticaret Limited Şirketi.
Özkan, G. (2018). Halkla İlişkilerin Toplumsal RolüNe İlişkisel Bir Bakış: Sosyo-KüLtüRel Yaklaşım. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 18(2), 73-80.
Ustakara, F. (2020). Halkla İlişkiler Geniş Bir Açıdan: Türk Halkla İlişkiler Tarihi Dönemleriyle. Akademisyen Kitabevi.
Uztuğ, Y. D. D. F. (2003). Halkla İlişkiler Ve İletişim. Anadolu Universitesi.
Yavuz, C. (2016). Halkla İlişkiler. Detay Yayıncılık.
Dersin İçeriği
Halkla ilişkiler kavramı, hedef kitle, tanıma ve tanıtma, ,imaj ve itibar, kriz yönetimi, lobicilik, sosyal sponsorluk, medya ilişkileri
Dersin Amacı
Dersin temel amacı, halkla ilişkilerde kullanılan temel kavram, yöntem, ilke ve araçları açıklayarak, bunları sosyal hizmet alanının çalışmalarıyla ilişkilendirmektir. Bu amaçla hedef kitleyi tanımak, sosyal hizmet kurumlarını tanıtmak, imaj ve itibar oluşturmak, sosyal sorumluluk projeleri planlamak, kriz yönetimi, medya ile işbirliği yapmak gibi konularda sosyal hizmet alanına özgü bakış açısının geliştirilmesi hedeflenmektedir.