Dersin İçeriği
Mutlu, E. (2005). Globalleşme Popüler Kültür Ve Medya. Yayınevi: Ütopya Yayınevi.
Hatipler, M. (2017). Postmodernizm, Tüketim, Popüler Kültür Ve Medya. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, (1), 32-50.
Selçuk, O. (2022). Yeni Medya Ve Sosyal Hizmet: Sosyal Medyanın Sosyal Hizmet Alanındaki Yeri. İmgelem, 6(11), 413-434.
Gencer, T. E., & Aktan, M. C. (2021). Dijitalleşen Çağda Ve Toplumda Değişen İhtiyaçlar Ve Sorunlar: E-Sosyal Hizmet (Sosyal Hizmet 2.0) Gereksinimi. Toplum Ve Sosyal Hizmet, 32(3), 1143-1175.
Yıldırım, F., Abukan, B., Öztürk, H., & Eker, H. (2020). Sosyal Hizmette Teknoloji Kullanımı Ve Sosyal Hizmet Uzmanlarının Dijital Yapabilirlikleri: Covid-19 Salgını Odağında Bir Değerlendirme.
Tekindal, M., Özden, S. A., & Tekindal, M. A. (2022). Sosyal Medya Analizi: Sosyal Hizmet Tweetlerinde Covid-19. Ufkun Ötesi Bilim Dergisi, 22(1), 72-83.
Yıldırım Aykurt, A. (2020). Sosyal Çalışmanın Medya Yansımaları: Abd-Türkiye Örnekleri. (Doktora Tezi). İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
Yıldız, E., & Koçak, O. (2020). Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Medya Bağımlılığı Ve Algılanan Sosyal Destek Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. Toplum Ve Sosyal Hizmet, 31(3), 1102-1126.
Muratoğlu Pehlivan, Bahar Vd. “Medya Ve Toplumsal Cinsiyet Üzerine Tartışmalar”, İstanbul: Hiperyayın, 2020
Dersin Amacı
Bu derste amaç , sosyal hizmet öğrencilerinin medya okuryazarlığı, dijital yetkinlikler ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirerek, onları medya çağında daha donanımlı ve etkili sosyal hizmet uzmanları olarak yetiştirmektir.