1 |
Ving/to V1; sıfatlar ve edatlar |
Metin önizleme, sayısal referansları anlama |
|
|
2 |
Betimlenen kişisel özellikleri anlama |
Konuşmanın detaylarını hatırlayabilme; İnsanların kişisel özelliklerini tarif edebilme |
|
|
3 |
Lehte/aleyhte paragraf yazma |
Bir konunun olumlu/olumsuz yönleri hakkında paragraf yazma |
|
|
4 |
Gelecek Zaman ve Kiplik Fiiler (may/might/could) |
Eş ve zıt anlamlı sözcükleri anlama; metin tarama |
|
|
5 |
Radyo programında anlatılanları anlama |
Yeni enerji kaynakları hakkında konuşma |
|
|
6 |
Konuşma metni yazma |
Konuşma metni yazma |
|
|
7 |
Şart cümleleri: might/could/should have v3 |
Metin ön izleme ve tarama; benzer ve farklı anlamlı kelimeler |
|
|
8 |
Radyo programı dinleme ve hikayenin detaylarını anlama |
Tecrübeler hakkında konuşma; sıfat cümleleri kullanarak bir yeri tarif etme |
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Olasılık bildiren kiplik fiiller: must/can't be; must/can't have V3 |
"out" ve "up" kullanılarak oluşturulan öbek fiiller; metin ön izleme ve tarama |
|
|
11 |
Radyo programı dinleme: hikayenin ve tecrübenin detaylarını anlama |
Tecrübeler hakkında konuşma |
|
|
12 |
Metin düzenleme |
Metin düzenleme |
|
|
13 |
İsim öbekleri: tanımlıklar, iyelikler, zamirler |
Birleşik isimler: birleşik isimlerde kelime vurgusu; metin ön izleme&tarama |
|
|
14 |
Yeni tarz dergi ve gazeteler hakkında dinlediğini anlama |
Yeni tarz iletişim biçimleri/tercihleri hakkında konuşma; sosyal medya mesajları |
|
|
15 |
Dolaylı anlatım: olumlu cümleler, sorular, emirler, ricalar, dolaylı sorular |
Aktarma fiileri: fiil+edat; metin ön izleme&tarama |
|
|