Dersin Amacı
Bu ders, sağlık işletmelerinde halkla ilişkilerin yeri, önemi, halkla ilişkiler örgütlenmesi, sağlık işletmelerinin kendini topluma iyi tanıtması, işletmenin tanıtımına yönelik faaliyetlerin organize edilmesi, işletmenin çalışanlarca iyi tanınması, çalışanlara yönelik halkla ilişkiler eğitimi, farklı çevrelerle iletişimde halkla ilişkilerin önemi, kurumsal imajın oluşturulmasında halkla ilişkiler, sağlık iletişimi, sağlığı geliştirme, duyurum faaliyetleri, İletişim teknikleri, iletişim yöntemleri, sosyokültürel konumu belirleyen faktörler, sosyoekonomik ve kültürel konumun sağlık üzerine etkileri, basınla ilişkiler, halkla ilişkiler çalışmaları kapsamında kriz yönetimi, halkla ilişkilerde örgütlenme modelleri, yaklaşım ve sorun çözme konularını içerir.