Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Arş. Gör. Gizem Zevde Aydın Arş. Gör. Gizem Zevde Aydın *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Örgün Öğretim

Dersin İçeriği

HALKLA İLİŞKİLER, Editör: Prof.Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR T.C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI NO: 2713 AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI NO: 1676

Dersin Amacı

Bu ders, sağlık işletmelerinde halkla ilişkilerin yeri, önemi, halkla ilişkiler örgütlenmesi, sağlık işletmelerinin kendini topluma iyi tanıtması, işletmenin tanıtımına yönelik faaliyetlerin organize edilmesi, işletmenin çalışanlarca iyi tanınması, çalışanlara yönelik halkla ilişkiler eğitimi, farklı çevrelerle iletişimde halkla ilişkilerin önemi, kurumsal imajın oluşturulmasında halkla ilişkiler, sağlık iletişimi, sağlığı geliştirme, duyurum faaliyetleri, İletişim teknikleri, iletişim yöntemleri, sosyokültürel konumu belirleyen faktörler, sosyoekonomik ve kültürel konumun sağlık üzerine etkileri, basınla ilişkiler, halkla ilişkiler çalışmaları kapsamında kriz yönetimi, halkla ilişkilerde örgütlenme modelleri, yaklaşım ve sorun çözme konularını içerir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Halkla ilişkiler Nedir?
2 Halkla ilişkilerin Tarihçesi ve Amacı
3 Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
4 Halkla İlişkilerin Kullanıldığı Alanlar
5 Halkla İlişkiler Faaliyetleri
6 Sağlık Kurumlarında Halkla ilişkilerin Önemi
7 Sağlık Kurumlarında İmaj oluşturma
8 ARA SINAV
9 Sağlık Kurumlarında Kriz Yönetimi
10 Sağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk
11 Sağlık Kurumlarında İç İletişim
12 Sağlık Kurumlarında Medya Faaliyetleri
13 Sağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri
14 Sağlık Kurumlarında Sosyal Medya
15 FİNAL SINAVI