| 1 |
Öğrenme Güçlüğü (ÖG): Tarihçe, Tanım, Tanılama Ölçütleri, Sınıflandırma, Yaygınlık |
|
|
|
| 2 |
ÖG'nin Nedenleri (Risk faktörleri) ÖG'yi açıklayan yaklaşımlar |
|
|
|
| 3 |
ÖG’de değerlendirme yaklaşımları - Tutarsızlık modeli - Müdahaleye tepki modeli |
|
|
|
| 4 |
ÖG’de tanılama süreci - ÖG’nin okul öncesi dönemde tanılanması |
|
|
|
| 5 |
ÖG’de tanılama süreci - ÖG’nin okul öncesi dönemde değerlendirilmesi |
|
|
|
| 6 |
ÖG’nin okul öncesi dönem özellikleri |
|
|
|
| 7 |
Dil gelişimi – ÖG’de dil problemleri |
|
|
|
| 8 |
Bilişsel gelişim – ÖG’de bilişsel problemler |
|
|
|
| 9 |
|
Sınav/Vize |
|
|
| 10 |
Sosyal-Duygusal gelişim – ÖG’de sosyal-duygusal problemler, Psikomotor gelişim – ÖG’de psikomotor problemler |
|
|
|
| 11 |
ÖG’de erken müdahale |
|
|
|
| 12 |
Erken Okuryazarlık Becerilerini Desteklemeye Yönelik müdahale programları: Paylaşımlı kitap okuma |
|
|
|
| 13 |
Okul Öncesinde Erken Okuryazarlık Becerilerini Destekleyici Çevre |
|
|
|
| 14 |
Erken Okuryazarlık Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Ev Temelli Program Örneklerinin Sunumu |
|
|
|
| 15 |
Erken Okuryazarlık Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Ev Temelli Program Örneklerinin Sunumu |
|
|
|