Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
- Cavkaytar, A. (Ed.) (2013). Özel Eğitim. Ankara: Vize.
- Diken, İ. H. (Edt.). (2010). İlköğretimde Kaynaştırma. Ankara: Pegem Akademi.
- Diken, İ. H. (Edt.). (2012). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (6. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
- Mastropieri, M. A. ve Scruggs, T. E. (2016). Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler. (M. şahin ve T. Altun, Çev. Ed.). Ankara: Nobel. (5. Basımdan çev.).
- Vuran, S. (2014). Özel Eğitim (3. Baskı). Ankara: Maya Akademi.
Dersin İçeriği
Ekip çalışması ve işbirliğinin önemi, Multidisipliner Ekip Modeli, İnterdisipliner Ekip Modeli, Transdisipliner Ekip Modeli, İşbirlikçi çalışmada temel unsurlar, işbirlikçi öğretim nedir?, Nasıl yapılır? Neden yapılır?, Nerede yapılır?, Kim Yapar? Ne zaman uygun bir seçenektir? İşbirlikçi öğretimi planlama.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilerin, disiplinler arası çalışmanın önemini anlamaları ve farklı disiplin alanlarıyla işbirliği içerisinde çalışma bilgi ve becerisini kazanmalarıdır.