Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ulufer Teker, Grafik Tasarım ve Reklam, Yorum Sanat, İstanbul 2009.
Emre Becer, İletişim ve Grafik Tasarım.
Tevfik Fikret Uçar, İletişim ve Grafik Tasarım.
Giles Calver, What is Packaging Design, Rotovision, Switzerland 2004.
50 Trade Secrets Great Design Packaging, Quintet Publishing, London 2002.
Dave Saunders, 20th Century Advertising, Carlton Books London, 1999.
Yuji Tokuda, Advertising Graphics with Impact.
Adrian Mackay, The practice advertising, Elsevier Butterworth-Heinemann England 2005.
Charlotte-Peter Fiell, Graphic Design for the 21st Century, Taschen, Italy 2003.
Joan Gibbons, Art and Advertising, I.B.Tauris, London 2005.
Lazar Dizamic, No Copy Advertising, Rotovision , Switzerland 2001.
A Matter Of Design It is a matter of Identity, Index Book, Barcelona 2004.
Dersin Amacı
Öğrencilere ambalaj tasarımının özgerekleri, niteliği, günümüz uygulamaları, yönelimleri hakkında bilgi vererek günümüz ve gelecekte ambalaj tasarımının tasarım problemlerine yönelik çözümler üretebilecek birikim sağlamayı amaçlamaktadır.