1 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincini kazanmaBENUENUTİ |
|
|
|
2 |
Sanat ve tasarım kavramlarına dair temel bilgiye sahip olmaPresentarsi Salutare Presentare qualcuno Chiedere la citta’ di provenienza e la nazionalita’ |
|
|
|
3 |
Sanat, tasarım, seramik ve cam alanına yönelik sahip olduğu bilgileri uygulamaPresentarsi Salutare Presentare qualcuno Chiedere la citta’ di provenienza e la nazionalita’ |
|
|
|
4 |
İlgili sanat alanına ilişkin yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirerek kullanabilme becerisiIl presente indicativo del verbo avere Il presente indicativo del verbo stare. Il plurale dei nomi e degli aggettivi Gli articoli determinativi |
|
|
|
5 |
Sanat/tasarım alanında sorgulayıcı bakış açısını içerecek şekilde ileri düzey kuramsal, metodolojik ve olgusal bilgiye sahip olmaIl presente indicativo del verbo avere Il presente indicativo del verbo stare. Il plurale dei nomi e degli aggettivi Gli articoli determinativi |
|
|
|
6 |
Ulusal ve uluslararası gelişmeleri yakından izleme, teknolojik ilerlemeyi takip etme, yenilikleri ve teknikleri öğrenme, kullanabilme, değiştirme ve katkıda bulunma yetisi geliştirmeChiedere e dire cos’e’ Chiedere e dire cosa c’e’ Chiedere e dire cosa insegna un professore Chiedere e dire cosa si studia |
|
|
|
7 |
Sosyal, toplumsal ve evrensel anlamda yaşadığı çevre ile ilgili duyarlılığa sahip, sanat ve tasarım alanında bu duyarlılığı sorunsallaştırabilme becerisiIl presente indicativo della seconda e terza coniugazione Gli articoli indeterminativi C’e’/ci sono I demonstrativi |
|
|
|
8 |
Üretim sürecinde iş organizasyonu, proje ve takibinde birimler arası eş zamanlı çalışma prensiplerini ve zaman yönetimini sağlamaIl presente indicativo della seconda e terza coniugazione Gli articoli indeterminativi C’e’/ci sono I demonstrativi |
|
|
|
9 |
ara sınav |
|
|
|
10 |
Yaşam boyu öğrenmenin gereklilik bilinci içinde teori ve pratik becerilerini artırmaChiedere e dire di chi e’ un oggetto Descrivere l’aspetto fisico e il carattere di ına persona |
|
|
|
11 |
Disiplinler arası ortak çalışma yürütme, bireysel ve ekip çalışması içinde yaratıcı, üretken olma ve uyum sağlayabilmeIl presente indicativo dei verbi in –care e –gare Il presente indicativo dei verbi della terza coniugazione in –isc Il presente indicativo del verbo fare Gli aggettivi e pronomi possessivi |
|
|
|
12 |
Sosyal ilişkilerinde güçlü, etkin iletişim kurma ve kendini doğru ifade edebilmeChiedere e dire l’ora Chiedere e dire a che ora si fanno delle azioni Chiedere e dire dove si va |
|
|
|
13 |
Nitelikli araştırma, analiz, değerlendirme ve yorumlamaCOMUNİCAZİANE |
|
|
|
14 |
Mesleki terminoloji ve kavramları tanımlayabilmeParlare della propria famiglia e della propria casa Chiedere e dire cosa sta facendo una persona Chiedere e dire dove sono le persone e gli oggetti dentro e fuori casa Chiedere e dire da che luogo provengono le persone |
|
|
|
15 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme.Progetti |
|
|
|
16 |
final haftası final sınavı |
|
|
|