| 1 | 
																fazla sayıda / miktarda (değil); yeteri kadar (değil) | 
																alışverişle ilintili eşya
sayıların kastettiklerini anlama; okuduğunu kavrama | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 2 | 
																tanımları anlamak ve eşyayı tanımlarla eşleştirmek için dinleme; dinlediğini kavrama | 
																alışveriş oyunu oynama | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 3 | 
																tanımlayan bağ cümlecikleri: özne hali; | 
																kişilik yapısı ile görünüşü soran sorular; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 4 | 
																kişilik yapısını tarif eden sıfatlar; | 
																paragrafa göz gezdirme;
en yakışan sözcüklerin seçilmesi; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 5 | 
																kastedilenleri anlamak için dinleme;
dinlediğini kavrama: | 
																kişilere yönelik tercihlerin tarif edilmesi; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 6 | 
																"-idi" li geçmiş ve "-iyordu" fiil takılarının "-dığında" ve "-iyordu iken" bağlaçlarıyla birbirine bağlanması | 
																sakatlanma anlatan sözcükler; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 7 | 
																vakit sıralamasının anlaşılması; | 
																paragrafa göz gezdirme; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 8 | 
																ayrıntıları anlamak için dinleme;  | 
																geçmiş olayların anlatılması: deneyimler ile ayrıntılar; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 9 | 
																Ara sınav | 
																 | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 10 | 
																"eskiden -erdi" ve "-idi" li geçmiş cümle kalıpları; | 
																alışkanlıklar ile geçmişteki eylemlerin fiilleri; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 11 | 
																okuduğunu kavrama: bir metnin taranması ve anahtar sözcüklerin bulunması; | 
																dinlediğini kavrama: boş vakit etkinlikleri; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 12 | 
																geçmişteki alışkanlıklar ile yinelenen etkinliklere yönelik konuşma; | 
																"eğer" cümleleri: 0 ve 1 biçimleri | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 13 | 
																plastik ve yeniden kullanılabilir eşya sözcükleri; | 
																okuduğunu kavrama: metnin neye yönelik olduğunun anlaşılması ve taranması; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 14 | 
																dinlediğini kavrama: sözü edilenlerin anlaşılması ve ayrıntıların bulunması; | 
																"ne kadar yeşilcisiniz?" yoklamasının yanıtlanması ve konu başlığı hakkında konuşma; | 
																 | 
																
					
																 | 
				
																		
			
																		
																| 15 | 
																dayanaksız görüş bildirme ve fikir yürütme anlatan hal kipleri;
turizm ile ilintili sözcükler ile iş isimleri; | 
																okuduğunu kavrama: sözü edilenlerin bulunması ve metnin ayrıntılar için taranması;
meslek yaşamlarına yönelik ayrıntıları anlamak için dinlediğini kavrama;
niyetler ile geleceğe yönelik tasarlamalar hakkında konuşma; | 
																 | 
																
					
																 |