Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1) Kolektif, Yapı-Endüstri Merkezi Yayınları (2010). Fuar Standı ve Sergileme Tasarımları, İst.
2) Retail Graphics (2007). JGA, Rockport pub., USA
3) Hughes, Philiph. (2010). Exhibition Design, Laurence King Publishers, United Kingdom
4) İpek, Gülçin. (2002). Fuar Stand Tasarımı, Yapı-Endüstri Merkezi Yayınları, İstanbul,
5) Sohodol, Çisil., Göksel, Ahmet Bülent. (2005). Stratejik Fuar Yönetimi, İstanbul, Medi
6) Yu, Jasmin. (2011). Museum Display Design, Design Medya Pub.
Dersin İçeriği
This course includes showcase design and graphics, product stand designs, trade show stands and graphics, etc. includes exhibition graphic design applications. Students evaluate these study topics, which are not within the jurisdiction of a single field, with their context. They gain the competence to apply their theoretical, practical and methodological knowledge to new problem situations they encounter.
Dersin Amacı
Bu ders ile ticari ürünlerin kitlelerle etkileşiminde önemli bir rol oynayan sergileme faaliyetleri çerçevesinde öğrencilerin vitrin, ürün standı, fuar stantları, sergileme çözümleri mekânsal kurumsal kimlik uygulamaları gibi özellikle mekânla anlam kazanan 3 boyutlu alanlarda deneyim ve yetkinlik kazanması ve ayrıca öğrencilerin mesleki etkinlik alanlarının genişletilmesi amaçlanmaktadır.