1 |
Dijital çağ, dijital kültür ve dijital sanat kavramları hakkında bilgi verilmesi, reklam, fotoğraf ve reklam fotoğrafı kavramlarına genel bir girişin yapılması. |
|
|
|
2 |
Dijital fotoğraf teknolojisinin gelişimi ve fotoğrafa etkileri. |
|
|
|
3 |
Reklamın kavramsal çerçevesi. |
|
|
|
4 |
Reklamın kavramsal çerçevesi. |
|
|
|
5 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenlerinin grafik tasarım ile ilişkisinin incelenmesi. |
|
|
|
6 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Metin ve tipografinin reklam fotoğrafçılığında incelenmesi. |
|
|
|
7 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Slogan ve simge/sembollerinin reklam fotoğrafçılığında incelenmesi. |
|
|
|
8 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Fotoğrafta kompozisyon düzenleme teknikleri. |
|
|
|
9 |
Reklam fotoğrafında yapım aşamaları ve çekim süreçlerinin planlanması. |
|
|
|
10 |
ARA SINAV |
|
|
|
11 |
Reklam fotoğrafında mesaj ve tasarım öğeleri. |
|
|
|
12 |
Reklam fotoğrafçılığında aydınlatma ve ışık kullanımı. |
|
|
|
13 |
Reklam fotoğrafçılığında kompozisyon öğeleri. |
|
|
|
14 |
Reklam fotoğrafçılarının mesleki ortam ve çalışma koşulları. |
|
|
|
15 |
Dijital teknolojideki gelişmelerin reklam fotoğrafçılığına yansımaları. |
|
|
|
16 |
Dijital teknolojideki gelişmelerin reklam fotoğrafçılığına yansımaları. |
|
|
|