| 1 |
Dijital çağ, dijital kültür ve dijital sanat kavramları hakkında bilgi verilmesi, reklam, fotoğraf ve reklam fotoğrafı kavramlarına genel bir girişin yapılması. |
|
|
|
| 2 |
Dijital fotoğraf teknolojisinin gelişimi ve fotoğrafa etkileri. |
|
|
|
| 3 |
Reklamın kavramsal çerçevesi. |
|
|
|
| 4 |
Reklamın kavramsal çerçevesi. |
|
|
|
| 5 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenlerinin grafik tasarım ile ilişkisinin incelenmesi. |
|
|
|
| 6 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Metin ve tipografinin reklam fotoğrafçılığında incelenmesi. |
|
|
|
| 7 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Slogan ve simge/sembollerinin reklam fotoğrafçılığında incelenmesi. |
|
|
|
| 8 |
Reklamın görsel ve sözel bileşenleri: Fotoğrafta kompozisyon düzenleme teknikleri. |
|
|
|
| 9 |
Reklam fotoğrafında yapım aşamaları ve çekim süreçlerinin planlanması. |
|
|
|
| 10 |
ARA SINAV |
|
|
|
| 11 |
Reklam fotoğrafında mesaj ve tasarım öğeleri. |
|
|
|
| 12 |
Reklam fotoğrafçılığında aydınlatma ve ışık kullanımı. |
|
|
|
| 13 |
Reklam fotoğrafçılığında kompozisyon öğeleri. |
|
|
|
| 14 |
Reklam fotoğrafçılarının mesleki ortam ve çalışma koşulları. |
|
|
|
| 15 |
Dijital teknolojideki gelişmelerin reklam fotoğrafçılığına yansımaları. |
|
|
|
| 16 |
Dijital teknolojideki gelişmelerin reklam fotoğrafçılığına yansımaları. |
|
|
|