Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
İsmet Mucuk (2006). Türkmen Kitabevi. İstanbul Remzi Altunışık, Ömer Torlak, Şuayip Özdemir (2012). Değişim Yayınları, İstanbul.
Dersin İçeriği
Pazarlamanın konusu ve kapsamı, Pazarlamayı etkileyen mikro ve makro çevre faktörleri, Pazar bölümlendirme kavramı, Pazarlamanın 4P'si, Uluslararası pazarlama.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlamanın temel kavramlarını öğreterek, bu kavramlar arasındaki ilişkilerin incelenmesi, pazarlama yönetimi uygulamalarının işletme yönetiminde nasıl gerçekleştiğini göstermek ve örnek olaylar yardımı ile pazarlama yönetimi becerisinin kazandırılmasıdır.